Hogyan készítsünk vonzó kedvezményes kupont
Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan hozhatsz létre olyan vonzó kedvezménykupont, amely arra ösztönzi a vásárlókat, hogy megadják az e-mail címüket. A kedvezménykuponok oldalán három dolog látható első pillantásra:
- A kedvezmény mértéke
-
A kupon neve
-
Az akció bannere
A kedvezmény mértéke
A kedvezmény mértéke sok tényezőtől függ, és nem létezik univerzális megoldás minden szegmensre. Azonban adunk egy útmutatót, hogyan határozd meg a megfelelő kedvezményt.
Kedvezmény a haszonkulcs / ROI alapján
Vizsgáld meg az egyes kategóriákra vonatkozó haszonkulcsodat, és ennek alapján válassz olyan kedvezményt, amely mellett még megéri eladnod a terméket. Természetesen vedd figyelembe a Děkovačka működésével járó költségeket is.
Iparági benchmark
Egy másik lehetőség, hogy megnézed a konkurenciát, és hasonló kedvezményeket állítasz be. Emellett azonban van még két további tippünk.
- A Děkovačka készítette el Csehország legnagyobb kutatását a kedvezményekről és akciókról. Eredményeit megtalálod ebben a cikkben – többek között az egyes kategóriákra jellemző átlagos kedvezmények mértékét.
- Átlagos kedvezmény mértéke kategóriák szerint (kedvezményes portálok alapján)
-
Bútor: leggyakoribb 15–20%
-
Fehérnemű: leggyakoribb 20–30%, de előfordulnak akár 50–60%-os kedvezmények is (valószínűleg árpolitika miatt)
-
Elektronika: leggyakoribb 10–20%
-
Sport: leggyakoribb 20–30%
-
Drogéria: leggyakoribb 20–30%
-
Élelmiszer: leggyakoribb 10–20%
-
Egészség: leggyakoribb 5–15%
-
Divatkiegészítők: leggyakoribb 15–25%
-
Ruházat: leggyakoribb 20–30%
-
Otthon és kert: leggyakoribb 15–25%
A kupon neve
A kupon neve az egyetlen szöveg, amit a felhasználó látni fog, ezért világosan kell utalnia az ajánlat tartalmára. Ne legyen túl hosszú, inkább tömör és kifejező.
Példák megfelelő kuponnevekre:
-
1 000 Ft értékű borutalvány
-
12% kedvezmény prémium sarki halakra
-
10% kedvezmény keto diétára
-
20% kedvezmény háztartási segédeszközökre
-
Fogyj le 5% kedvezménnyel
-
25% kedvezmény védőfóliákra és üvegekre
-
10% kedvezmény allergiásoknak készült nanomembrános ágyneműkre
-
15% kedvezmény minden ékszerre
A szöveget természetesen alakítsd a saját iparágad és webáruházad szerint.
Akciós banner
A Děkovačka rendszerében a banner fix méretű: 1000 x 566 px (PNG formátumban). Ez a legnagyobb vizuális elem a kuponon, így ez kelti fel a vásárló figyelmét legelőször.
A banneren legyen egyértelmű, hogy milyen termékeket kínálsz, illetve milyen iparághoz tartozik a webáruházad.
A bannerre NE tegyél:
-
logót,
-
sok szöveget tartalmazó felületet,
-
apró, olvashatatlan szöveget,
-
alacsony felbontású képeket.