Esettanulmány: Kärcher

Kärcher
A Kärcher globális vezető szerepet tölt be a tisztítási technológiák és megoldások terén. A vállalat több mint 160 országban működik, és ikonikus sárga termékeiről ismert, amelyek világszerte emelik a tisztasági normákat.
A Kärcher jól lefedett hagyományos marketingcsatornákkal rendelkezik, és marketingosztályuk aktívan keresi az új promóciós lehetőségeket.
A Dekovacka kampány lehetővé teszi a Kärcher számára, hogy megerősítse a jelenlegi ügyfelek hűségét, miközben újakat vonz.
Hogyan működik az egész
Érdekli a Dekovacka? Kérjen időpontotJak kampaň na Děkovačce vypadá
A Karcher aktívan dolgozik a kuponokkal a Dekovacka oldalon, és gyakran módosítja azokat, hogy megfeleljenek a webáruházban futó promócióknak. Jelenleg egy nagyon egyszerű és remekül működő kupont kínálnak, amely 20% kedvezményt ad a ma háztartási segédeszközökre.
Ezen kívül a kupon korlátozott, így nem lehet a webáruházból már kedvezményes árú termékeket vásárolni. A sikeres hálaadási webáruházak a Karcherhez hasonlóan személyre szabott eseményimázst hoznak létre, hogy még több vásárlót vonzzanak.

A Dekovacka való együttműködés eredményei 12 hónap alatt
- Rendszerünknek köszönhetően a Kärcher 21 627 potenciális ügyfélre bővítette e-mail adatbázisát, amely felhasználható e-mail marketing, remarketing vagy egyéb marketing tevékenységekhez.
- A működés 12 hónapja alatt a webáruház forgalma 18 457 327 HUF volt, a teljes PNO 5% alatt!
- A reklámköltségek 915 581 HUF tettek ki.
- A reklám ROAS egy nagyszerű 2020%!


